Банк тестов по Казахскому языку

Тест №23 по Казахскому языку

Тест №23 по Казахскому языку

от Kris Kim -
Количество ответов: 0

Септеулік шылауды көрсетіңіз.
A) Үлкендер де сыртқа шыққан.
B) Жұмыс кейінге қалды.
=C) Біраз жүргеннен кейін демалдық.
D) Кейде кейін, кейде алға жүреді.
E) Естіген әңгімем қызық-ақ.
Септеулік шылауды табыңыз.
A) Ән әрқашан күй сыйлайды.
B) Сен де ғашық болыпсың.
C) Осы елді менсінбей жүреді екен.
D) Махаббат деген осы ма?
=E) Бұрын көрген таныс тәрізді жаныңды билейді.
“Дейін, шейін” септеулік шылауының жазылу емлесін көрсетіңіз.
A) Сызықша арқылы.
B) Бірге.
C) Нүктелі үтір арқылы.
=D) Бөлек.
E) Үтір, сызықша арқылы.
Септеулік шылауды белгілеңіз.
A) Бар ма?
=B) Төмен қарай.
C) Кейде.
D) Намыс пен ерлік.
E) Ән бе екен?
Шылау түрін көрсетіңіз.
=A) 3.
B) 2.
C) 4.
D) 5.
E) 1.
Септеулік шылаудың анықтамасын белгілеңіз.
A) Сөз бен сөзді, сөйлем мен сөйлемді салаластыра байланыстырады.
B) Сөзге күшейту, тежеу, күмән сияқты мағына үстейді.
=C) Белгілі септік тұлғадағы сөздермен тіркесіп, оған қосымша мән үстеп тұрады.
D) Тиянақты ойды білдіреді.
E) Іс-қимыл әрекетті білдіреді.
Дұрыс жазылған жалғаулық шылауды табыңыз.
A) Жақсымен жанас.
=B) Жақсылық пен жамандық алдыңнан қайтады.
C) Жақсылық, және, жамандық алдыңнан шығады.
D) Абаймен оның достары.
E) Кәкітаймен Абайға қарады.
Сөздердің орын тәртібі арқылы байланысын табыңыз.
A) Оқушылардың кітабы.
B) Ақырына дейін күту.
=C) Алтын сәуле.
D) Ғылымды егеру.
E) Қиялға шомылу.
Интонация арқылы байланысқан сөздерді табыңыз.
A) Қазақ әндері.
B) Болашақты армандау.
=C) Асан – студент.
D) Гүлдеген ауыл.
E) Мектеп басшысы.
Сөздердің септеулік шылау арқылы байланысын анықтаңыз.
=A) Айтқан сайын түсіну.
B) Әр түрлі.
C) Астанаға бару.
D) Гүлдердің иісі.
E) Әтір себу.
Сөздердің жалғау арқылы байланысын көрсетіңіз.
A) Арман үшін аттану.
B) Білімді азамат.
C) Үш дәптер.
D) Биік дәреже.
=E) Көлдің жағасында.
Сөздердің жалғау арқылы байланысын көрсетіңіз.
A) Соңғы қоңырау.
=B) Ауылға қайту.
C) Әділ болу.
D) Аяқ асты.
E) Әзер жету.
Сөздердің орын тәртібі арқылы байланысын табыңыз.
A) Далаға шығу.
B) Ғарышқа сапар.
C) Үйіне қарай кету.
=D) Ну орман.
E) Балаларды жинау.

Интонация арқылы байланысқан сөздерді белгілеңіз.
A) Дүние үшін талас.
=B) Сәбит – жазушы.
C) Алым-салық жинады.
D) Төрт-бес ат.
E) Аман-есен жету.
Сөздердің байланысу тәсілінің қанша түрі барын белгілеңіз.
A) 2.
B) 3.
=C) 4.
D) 2.
E) 5.
Септеулік шылаумен байланысып тұрған тіркесті көрсетіңіз.
=A) Жиналыстан кейін.
B) Қазыбектің жоспары.
C) Қамысты көл.
D) Туыс адам.
E) Орта мектеп.
Жалғаулық шылау арқылы байланысып тұрған тіркесті табыңыз.
A) Әлия оқыды.
=B) Ақ пен қара.
C) Мектепке дейін.
D) Мектепке қарай.
E) Сен отыр.
Орын тәртібі арқылы байланысып тұрған тіркесті көрсетіңіз.
A) Дәркенбайдан сұрасаң етті.
B) Оған телефон арқылы әмір етті.
=C) Тас жолды ағаш күрекпен күредік.
D) Сәуле – суретші.
E) Мен поезд арқылы келдім.
Матаса байланысып тұрған тіркесті табыңыз.
A) Гүлнар үйретті.
B) Ісімен жақсы.
=C) Менің қылығым.
D) Жалт-жалт қарау.
E) Сіз келдіңіз.
Сөз тіркесіндегі қиысуды табыңыз.
A) Білімді қыз.
B) Білім алу.
C) Ойлы адам.
=D) Ол келді.
E) Сабақ кестесі.
Қабыса байланысып тұрған тіркесті табыңыз.
A) Әдейі келдім.
B) Үйдің шатыры.
C) Мұғалім айтты.
D) Мектепте оқиды.
=E) Белгілі ақын.
Меңгеруді көрсетіңіз.
A) Жолаушылар келді.
B) Мектеп үйі.
=C) Сыныпта отыр.
D) Таулы өлке.
E) Үнді шайы.
Етістікті сөз тіркесін көрсетіңіз.
A) Кірпіш үй.
B) Бес бала.
C) Оқыған қыз.
=D) Сөзіне таңғалды.
E) Әдемі әуен.
Есімді сөз тіркесін көрсетіңіз.
A) Біліміне таңғалды.
B) Әнді тыңдады.
C) Кеше келді.
=D) Бесінші сынып.
E) Көп ойланды.
Сөз тіркесінің түрін көрсетіңіз.
A) 5.
=B) 2.
C) 3.
D) 4.
E) 1.

пройти тест